Care este noua funcție de la Google care te ajută în pandemie

de: Ozana Mazilu
24 09. 2020

Îți dorești să călătorești, dar nu știi dacă ai cum, având în vedere restricțiile care apar și dispar peste noapte. Google Maps îți vine în ajutor și îți arată acum statistici COVID-19.

Google a lansat deja o serie de funcții legate de COVID în aplicația sa Hărți, inclusiv observarea unor posibile întârzieri de tranzit datorate focarului, ocupării relative a companiilor locale și etichetarea locațiilor site-urilor de testare COVID din apropiere.

Miercuri, Google a anunțat încă o nouă funcție care îi va informa pe utilizatori dacă noile cazuri de virus sunt în creștere în zona în care doresc să călătorească.

Noua funcție va funcționa pentru toate cele 220 de țări de pe planetă și începe să fie lansat atât pe iOS, cât și pe Android pe parcursul acestei săptămâni

Mai exact, compania a lansat o nouă funcție pentru Maps, care afișează media de șapte zile a noilor cazuri de COVID la 100.000 de persoane. De asemenea, notează și dacă rata infecției crește sau scade. Această funcție își extrage datele dintr-o varietate de surse, inclusiv Universitatea Johns Hopkins, New York Times și Wikipedia, care, la rândul lor, își obțin datele de la organizațiile mondiale ale sănătății, guvernele naționale și spitalele din zonă.

Tot în contextul actual al pandemiei care a mutat, practic, toată activitatea în online, Google a lansat o altă funcție interesantă care-ți vine-n ajutor. Astfel, Area 120, startup-ul intern Google, dorește să ofere YouTuberilor și altor influenceri o platformă pentru a găzdui evenimente online cu plată. Fundo, noua sa aplicație, permite persoanelor respective să organizeze întâlniri pe internet de tipul meet and greet cu fanii lor.

Aplicația oferă gazdelor control deplin asupra a cât costă un bilet la un astfel de eveniment, permițându-le să ofere, de asemenea, bilete gratuite, dacă doresc, sau chiar discounturi.

Software-ul se ocupă de cea mai mare parte a logisticii – inclusiv de ticketing și live streaming – astfel încât influencerii nu trebuie să utilizeze mai multe aplicații doar pentru a-și atrage fanii pe același apel video. Una dintre principalele sale caracteristici de siguranță este că doar cei care au cumpărat un bilet pentru o întâlnire pot participa la evenimentul respectiv.